2012-08-22

Trivs bäst i skärgården

I fredags vid sju-tiden slängde vi tamparna o gick ut med segelbåten. Det är en otroligt skön känsla efter en hård arbetsvecka. Vi försöker vara ute så mycket som möjligt och här trivs jag allra bäst.

Skärgården har präglat mig genom åren, uppväxt med landställe på Ljusterö, köpte min första segelbåt när jag var 15 år, lumpen i Kustjägarskolan o seglat med Anna o barnen de senaste 20 åren.

Nu väntar ett helt annat äventyr i skärgården och ett nytt kapitel kommer att skrivas. Nu vill vi köra tävlingen!

Igår ikväll körde jag och David ett pass på 1,5 timme, ca 2 km simning o knappt en mil löpning. Jag körde ett liknande pass i söndags med lite mer löpning. Formen känns stabil. Nu på lördag kör vi ett sista lite längre pass o går igenom allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar