2012-08-09

Putsade tiden i kvällens tävling

Kvällens tävling i Swimrun, ca 2 km simning o 6 km löpning, startade kl 19:00 och vi var betydligt fler startande idag jmf med förra torsdagen.

Jag körde på 1:11:49 vilket var knappt 1 min bättre än förra veckan. Den nya våtdräkten fungerar jättebra. Skönare att springa i och simtiderna ligger i nivå med min hela dräkt. Bra.

Igår blev det ett 11 km löppass på morgonen o på kvällen ett simpass på 1600 med lite löpning. Formen känns bra men respekten för tävlingen bara ökar.

Åt frukost med tävlingsledaren Micke Lemmel idag där vi diskuterade vår, Soliditets, upplägg som sponsor på tävlingsdagen. Vi gick också igenom banan o jag fick några tips som jag o David kan ha nytta av. David har annars haft en bra simvecka med pers rekord på 4 km, Ironman distansen, i tisdags.

På lördag skall vi köra långpass o testa all utrustning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar