2012-03-15

Utebliven frukost med en Vinnare

Nu på morgonen var det tänkt att jag och min wing man David Strömwall skulle ha ätit frukost med Antti Antonov, http://outsideonline.se/2011/09/06/rekord-i-o-till-o/. Antti vann hela Ö-Ö tillsammans med Björn Englund 2011 och är en mycket meriterad triathlet och multisportare. Syftet är givetvis att få tips och råd inför tävlingen både map träning och utrustning. Vi kommer att boka ny tid för möte.

Annars fin cykelmorgon idag, gatorna är sopade i Nacka men inte i Solna....cyklar med mountainbike tillsvidare och racer cyklarna får vänta hemma i stallet. Simmar ikväll också. Jag har köpt en ny badmössa! eller kanske simmössa (låter bättre) och nya glasögon från Head. Får mig att känna mig snabbare än vad jag är och det är viktigt.

Nu i helgen väntar konferens med Dun & Bradstreet i Budapest, fre-mån. Kul.  Hoppas hinna med någon träning emellanåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar