2012-03-12

Ingen träningsdagbok

Jag loggar alla mina träningspass på Funbeat där jag har min träningsdagbok. Det är ett enkelt sätt att få överblick och jämföra mot tidigare år. Jag har också många av mina träningskompisar där som lägger in sina pass med kommentarer. Det finns också en topplista på antal träningsminuter och den hetsar nog oss alla att göra ett extra pass fast man kanske inte har lust.

Det är lite träningsnördigt och den här bloggen skall inte vara en dagbok för alla träningspass. Nu i helgen hade jag iallafall ett väldigt skönt löp träningspass i skogarna runt Nacka. Det var halt på sina ställen där solen inte kommit åt, lerigt men fick härliga vårkänslor.

Söndagen var träningsfri men körde ett två timmars långt kratt pass.....Vi orkade aldrig kratta i höstas så nu körde vi hårt i trädgården. Fick lite träningsvärk faktiskt - nya muskler fick jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar